Långedrags Mur & Kakel

Bild av företag Långedrags Mur & Kakel

Långedrags Mur & Kakel – John Horton Med mer än 20 års erfarenhet i branschen kan jag erbjuda kompetent, pålitlig och flexibel service. • All slags murning och putsning, skorstenar • Kakel- och klinkerssättning, även badrum Låter det intressant eller om Ni önskar ytterligare information – kontakta gärna mig. Med vänliga hälsningar Johns Murtjänst John Horton

null

Kundomdömen

Här kan du se de senaste omdömen för Långedrags Mur & Kakel.

J

Översyn och åtgärd befintlig skorsten

Bra och trevlig respons och arbete. Omsorgsfullt utfört arbete med bra spec av kostnad i förväg.

– Johan (2024-02-22)

Reparation armering grundbalk krypgrunden

D

Mura/Putsa insida av pool

Bra jobb och poolen blev toppen.

– Daniel (2022-01-18)

S

Klinker under kamin 150x170cm

Mycket nöjd med den noggrannhet som John hade i sitt arbete. Jag rekommenderar John skarpt.

– Stefan (2020-11-02)

H

Renovering

Horton hade möjlighet att ta uppdrag med kort varsel vilket är positivt. Han tog också ett samlat grepp på uppdraget och hanterade problem som uppstod. Jag fick intrycket av att grundarbetet var gediget. När jag skulle slutbesiktiga fanns dock en hel del skavanker som jag uppfattade som slarv. När jag påpekade det var Horton tillmötesgående och erbjöd sig att reparera de tre fel jag nämnt vilket han också gjorde. I slutändan visade det sig dock att arbetet kostade 10.000 kronor mer än beräknat, en del av detta var befogat eftersom underarbete tillkom, men samtidigt kvarstår en del småskavanker. Exempelvis har han använt mjukfog i fel färg mot mins instruktioner som kladdat på kakelplattorna. Den nedsättning jag fick för detta är för liten. Vi missförstod varandra också när det gällde om jag betalt för bortforsling av skräp eller inte. Jag utgick från att "hantering" av skräp inkluderade bortforsling. Horton hade inte lust att åtgärda eller kompensera för dessa fel när sluträkningen väl var betald. Mitt samlade intryck är att Horton visserligen arbetar bra, men att det också blir en del ”fel” och slarv och att det gäller att vara mycket tydlig med hur man vill ha det samt påpeka alla fel och se till att de åtgärdas innan man betalar sluträkningen.

– H Olofsdotter (2017-08-07)

  • Föregående
  • Sida 1
  • Nästa
  • Föregående
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nästa

Certifieringar & branschorganisationer

Kontakt